Community Valentine's Day Party: Tuesday, February 15, 2011 at 8 pm Eastern

  • Christmas shipping schedule

Community Valentine's Day Party: Tuesday, February 15, 2011 at 8 pm Eastern

Lucidity Lucidity
Quote:
Originally posted by Darling Jen
Wooooooo!
Double *wooooo!
02/15/2011
~LaUr3n~ ~LaUr3n~
Quote:
Originally posted by Darling Jen
Wooooooo!
sweet!
02/15/2011
Illusional Illusional
Quote:
Originally posted by Darling Jen
Wooooooo!
Kickass!
02/15/2011
Linga Linga
Quote:
Originally posted by Shellz31
I'd probably raise my eyebrows, giggle and go to my room....lol.
After you take pics to sell online right?
02/15/2011
Shellz31 Shellz31
Quote:
Originally posted by Linga
I'll take two! ( o )( o )
Do they cum bigger - ( 0 )Y( 0 )
02/15/2011
Emma (Girl With Fire) Emma (Girl With Fire)
Quote:
Originally posted by ToyTimeTim
A plug, all I'm sayin
I now have an image of you holding a bathtub plug burned into my memory.
02/15/2011
Maiden Maiden
I was all set to go, but now I'm staying. I still haven't peed BTW! lol
02/15/2011
Shellz31 Shellz31
Quote:
Originally posted by Jul!a
So... You should all definitely not leave yet.
Not leaving!
02/15/2011
macho99 macho99
Quote:
Originally posted by Shellz31
Do they cum bigger - ( 0 )Y( 0 )
those are MASSIVE nips. lol
02/15/2011
ToyTimeTim ToyTimeTim
Quote:
Originally posted by DeliciousSurprise
Goodnight!


And Dwtim I love the idea if of April Fools video reviews.
I have one in mind, it would put the Hitachi to shame. Hows that for a hint?
02/15/2011
Illusional Illusional
Quote:
Originally posted by Maiden
I was all set to go, but now I'm staying. I still haven't peed BTW! lol
LOL
02/15/2011
Linga Linga
Quote:
Originally posted by Shellz31
Do they cum bigger - ( 0 )Y( 0 )
Hahaha! greedy!
02/15/2011
~LaUr3n~ ~LaUr3n~
Quote:
Originally posted by Maiden
I was all set to go, but now I'm staying. I still haven't peed BTW! lol
omg i need to go too lol
02/15/2011
namelesschaos namelesschaos
Over 70 pages! *is sad it went by too fast for him to make an immature joke at 69 pages*
02/15/2011
DeliciousSurprise DeliciousSurprise
Quote:
Originally posted by Maiden
I was all set to go, but now I'm staying. I still haven't peed BTW! lol
I gave you a funnel!
02/15/2011
UrNaughtyaAngel UrNaughtyaAngel
I just notice comman r refreshes the page but does not move on to the next page so I was stuck in 69, lol not a bad place to be stuck in
02/15/2011
Linga Linga
Quote:
Originally posted by Maiden
I was all set to go, but now I'm staying. I still haven't peed BTW! lol
Ack, you're gonna pop!
02/15/2011
Darling Jen Darling Jen
Quote:
Originally posted by ~LaUr3n~
omg i need to go too lol
Hehehe hope you have good kegels!
02/15/2011
Maiden Maiden
Quote:
Originally posted by Shellz31
Do they cum bigger - ( 0 )Y( 0 )




Nice!

I like the big nipples!
02/15/2011
Shellz31 Shellz31
Quote:
Originally posted by Linga
After you take pics to sell online right?
Ohhhhh, she knows where I sleep...lol
02/15/2011
Jul!a Jul!a
I wasn't going to give out another gift card, but since y'all hit 2,000 posts, how can I not?!?!?


The first person to correctly tell me why Valentine's Day is celebrated in the middle of February gets a $50 gift card!!
02/15/2011
Alyjazz Alyjazz
Quote:
Originally posted by ToyTimeTim
I have one in mind, it would put the Hitachi to shame. Hows that for a hint?
definitely an intriguing hint
02/15/2011
DeliciousSurprise DeliciousSurprise
Quote:
Originally posted by ToyTimeTim
I have one in mind, it would put the Hitachi to shame. Hows that for a hint?
omg need sneak peek!

i'm a really awesome video producer....!
02/15/2011
~LaUr3n~ ~LaUr3n~
Quote:
Originally posted by Darling Jen
Hehehe hope you have good kegels!
I do! Kegels of steel!
02/15/2011
SexyTabby SexyTabby
Quote:
Originally posted by UrNaughtyaAngel
I just notice comman r refreshes the page but does not move on to the next page so I was stuck in 69, lol not a bad place to be stuck in
lmao
02/15/2011
BeautiFullFigured BeautiFullFigured
Quote:
Originally posted by Emma (Girl With Fire)
SHOW ME.
Looked for it all I found was the one with using the babies. Will look again in a bit.
02/15/2011
UrNaughtyaAngel UrNaughtyaAngel
Quote:
Originally posted by DeliciousSurprise
I gave you a funnel!
I also have not peed.
02/15/2011
Shellz31 Shellz31
Quote:
Originally posted by macho99
those are MASSIVE nips. lol
Hehehe - nice huh
02/15/2011
Alyjazz Alyjazz
Quote:
Originally posted by Jul!a
I wasn't going to give out another gift card, but since y'all hit 2,000 posts, how can I not?!?!?


The first person to correctly tell me why Valentine's Day is celebrated in the middle of February gets a $50 gift card!! ...
to commemorate the death or burial of Valentine himself. Others believe that the Christian church chose the date to try and Christianize the pagan Lupercalia festival.
02/15/2011
Darling Jen Darling Jen
Quote:
Originally posted by Jul!a
I wasn't going to give out another gift card, but since y'all hit 2,000 posts, how can I not?!?!?


The first person to correctly tell me why Valentine's Day is celebrated in the middle of February gets a $50 gift card!! ...
Because Christians wanted to cover the Pagan holiday in Rome with one from Christianity!
02/15/2011
Total posts: 2660
Unique posters: 71