#AprilFools - April fools

Bignuf Bignuf
Quote:
Originally posted by MaryExy
I have not fooled someone very successfully, but the 8-year-old I babysit pulled off a good one this year. She went off to another room with her sister (5 and asthmatic, though the asthma has popped up maybe twice in the 3 years I've watched ... More
As a parent..oh my, I think my sense of humor would have been gone on that one.
07/26/2011
Bignuf Bignuf
Quote:
Originally posted by Lonewolf
I did it once... I told my boyfriend I was pregnant. That was a great day...
OUCH. Probably took a year off the poor guys life!!! Of course, HE could have gotten you back, if he realized it was an April fools gag, by acting TOTALLY ecstatic at "going to be a dad"!!!! (He even could have pretended to call HIS parents with the news...etc). Ha, Ha.
07/26/2011
BellaDonna2884 BellaDonna2884
Not for april fools but I did go to the depends website and have them send a free sample to my dad. He was so excited when he got the package and then he opened it.
09/02/2011
RosesThorns RosesThorns
We got my sister really good many years ago... Looking back it was kinda cruel but damn it was funny. We set all the clocks an hour a head and told her she was late for school... She flipped out
09/20/2011
Jenni Shelton Jenni Shelton
pulling the best prank is awesomee!
09/21/2011
zeb zeb
Once or twice
10/14/2011
butterflygirlxo butterflygirlxo
Quote:
Originally posted by CynicallyYours
i really hate being fooled so i don't do any fooling either.
same here
10/18/2011
AndroAngel AndroAngel
I'm pretty good at pranking people. My favorite was convincing a handful of our closest friends that my lover had dumped me. It was great, because they were skeptical at first, but I can cry on cue. My lover thought it was priceless.
10/18/2011
geliebt geliebt
No =( I'm rotten at coming up with pranks that aren't horribly mean.
10/28/2011
Mihoshi4301 Mihoshi4301
I'm really bad at pulling April Fool's jokes.
11/12/2011
AmberM AmberM
Yep i love fooling people on april fools!
11/13/2011
FemmeFlo FemmeFlo
Quote:
Originally posted by sugarOne
Have you fooled someone really good on april fools day?
Best one ever: my little brother's birthday is April Fools day. I had him convinced all day that his birthday was the next day. April Fools!
11/15/2011
SiNn SiNn
Quote:
Originally posted by sugarOne
Have you fooled someone really good on april fools day?
im usually the one getting pranked
11/15/2011
duff duff
No, just the normal kids stuff
11/25/2011
oopsy oopsy
I'm no good with actually following through with pranks! Alas
01/30/2012
Puss in Boots Puss in Boots
Not really into holidays.
01/30/2012
ViVix ViVix
Quote:
Originally posted by Lonewolf
I did it once... I told my boyfriend I was pregnant. That was a great day...
Lol! I did this once too, but he kind of shrugged his shoulders and carried on. Not such a good prank!
02/03/2012
PirateofPenance PirateofPenance
Quote:
Originally posted by sugarOne
Have you fooled someone really good on april fools day?
I dyed the orange juice green and my sister and my dad blamed each other. It was a glorious moment.
02/15/2012
sunsplash sunsplash
uh oh i just posted kinda the same question great answers though wow!!!
03/01/2012
Kitka Kitka
Nope, not really something I'm into.
03/01/2012
SexyRayne SexyRayne
I have but it has been a very long time.
03/01/2012
freda freda
Quote:
Originally posted by sugarOne
Have you fooled someone really good on april fools day?
nope
03/05/2012
PropertyOfPotter PropertyOfPotter
It's not in my nature!
04/01/2012
CadmiumKitty CadmiumKitty
I've caused some havoc before.
06/14/2012
mmmmm mmmmm
maybe once or twice
06/28/2012
bettle590 bettle590
I've partaken in some excellent pranks with the help of friends, but on my own I'm not very good at it
08/23/2012
chicmichiw chicmichiw
I worked a desk job and it was standard to charge people for missing equipment. My boss and I got a very forgetful co-worker good (and created a mock charge slip for 500$). The look on his face...
01/14/2013
Jennifer87 Jennifer87
I cannot ever fool anyone!
01/15/2013
hmb12 hmb12
Unfortunately for my bf, his brother's birthday is on april fools day, so we always feel guilty trying to spend too much time on a prank. Maybe something small, but we don't wanna freak anyone one out in his family.
01/23/2013
JennSenn JennSenn
Nope. Not really my thing.
01/23/2013
Total posts: 61
Unique posters: 59