Crazy things people do

  • Get a Free Rabbit Vibe with Orders $59+

Crazy things people do

Voir Voir
Sooo I was at Walmart earlier, trying to exchange some curtains that I ordered offline and were... fur covered when I got them (not real fur but they were 'fuzzy'). So I'm standing at the service desk, and this Mexican/Hispanic man is in front of me having some type of money form submitted. The registrar was about to input the numbers when this Mexican/Hispanic lady walks up and the guy sees her and dips out. Like, this dude sped walked soundless away from the desk a.s.a.p.

The registrar looks up and he's gone, she asks where he went, I shrug and the lady that walked up turns and says it was her boyfriend and so the registrar hands her the form, the lady starts reading it then flips out and dashes off after the guy after handing the form back.

Turned out he went to Walmart with his girlfriend and while she was doing whatever she was going to do, he was trying to send money to another woman. ._.

So, what are some crazy things you guys have witnessed while out shopping for whatever? I've seen some pretty intense shit go down in the middle of public that either has me laughing or just wondering "what the hell".
03/31/2012
  • Buy 3 Items for $70
  • Buy 3 Items for $50
  • Buy 3 Items for $30
  • Save 20% on Luxury Toys
  • Add Some Buzz To Your Favourite Toy & Save 60% On Kit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All promotions
Nazaress Nazaress
I don't have any interesting stories like that but wooow. I would be furious. He would be DONE. Lol.
03/31/2012
Rin (aka Nire) Rin (aka Nire)
My old department manager once told me about a couple who came in while the fish tanks were being cleaned. She (my manager) cautioned them about the wet floor, and the guy apparently proceeded to "slip" and make a huge ruckus while his girlfriend just looked at him like he was a moron.
03/31/2012
spunkmonkey spunkmonkey
That's funny.
03/31/2012
Mwar Mwar
When I worked in retail I had this group of hispanic folk (ages 19-40) who were bitching about the clothes, the place, us, and just about everything in spanish. I understood everything (and am also hispanic) they were saying and acted polite even as they smiled at me and complained.

Then when one started complaining about a shirt and the colors, I told her we had more in the back. The face on them all when they realized I understood them was priceless.
03/31/2012
Mwar Mwar
When I worked in retail I had this group of hispanic folk (ages 19-40) who were bitching about the clothes, the place, us, and just about everything in spanish. I understood everything (and am also hispanic) they were saying and acted polite even as they smiled at me and complained.

Then when one started complaining about a shirt and the colors, I told her we had more in the back. The face on them all when they realized I understood them was priceless.
03/31/2012
Voir Voir
Quote:
Originally posted by Mwar
When I worked in retail I had this group of hispanic folk (ages 19-40) who were bitching about the clothes, the place, us, and just about everything in spanish. I understood everything (and am also hispanic) they were saying and acted polite even as ...
That's always the best XD when people assume someone can't understand them because they speak a foreign language. Hehe >8] Welcome to the 21st century yo.
03/31/2012
Voir Voir
Quote:
Originally posted by Rin (aka Nire)
My old department manager once told me about a couple who came in while the fish tanks were being cleaned. She (my manager) cautioned them about the wet floor, and the guy apparently proceeded to "slip" and make a huge ruckus while his ...
-facepalm- wow
The things people do x3
03/31/2012
MamaDivine MamaDivine
Quote:
Originally posted by Voir
Sooo I was at Walmart earlier, trying to exchange some curtains that I ordered offline and were... fur covered when I got them (not real fur but they were 'fuzzy'). So I'm standing at the service desk, and this Mexican/Hispanic man is in ...
I actually knew quite a few of the migrants from my lil "bumpkin town" where I grew up. They would tell me that they had wives/lives and families down in Mexico or other states that they would rake in the cash up here, and send back home. What a lot of the women up HERE didn't realize is that they were leading double lives. lol. If you think about it, this guy isn't too bright bringing his "Other woman" with him to the store to send money out haha. This guy should have been on one of those "Dumbest criminals" shows.
03/31/2012
Voir Voir
Quote:
Originally posted by MamaDivine
I actually knew quite a few of the migrants from my lil "bumpkin town" where I grew up. They would tell me that they had wives/lives and families down in Mexico or other states that they would rake in the cash up here, and send back home. ...
LOL Definitely.
Yeah I went to school with a girl whose family worked here and they sent money back to support other parts of their family in Mexico. It's really a shame that immigrants have to do that just to make it by >.<
03/31/2012
Ghost Ghost
I saw a woman dragging her child by his "harness" across a floor.
04/01/2012
PeaceToTheMiddleEast PeaceToTheMiddleEast
Omg that shit is to funny. I would make a comment but I will keep my comments to myself. Let's just say being half puerto rican you see some crazy shit in relationships.
04/01/2012
K101 K101
Quote:
Originally posted by Voir
Sooo I was at Walmart earlier, trying to exchange some curtains that I ordered offline and were... fur covered when I got them (not real fur but they were 'fuzzy'). So I'm standing at the service desk, and this Mexican/Hispanic man is in ...
Oh yea, I'm with Nazaress! I'd be kickin' his ass all the way out of Wal-Mart then I'd dump him. Right there! Ha. I can't recall anything crazy right off the bat, but I have witnessed some crazy stuff!
04/01/2012
Total posts: 13
Unique posters: 9