Have you ever been to a Psychiatrist?

  • Get FREE 5 Gifts with Orders $59+

Have you ever been to a Psychiatrist?

Creepellah Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
Answers (private voting - your screen name will NOT appear in the results):
yes
41  (58%)
no
30  (42%)
Total votes: 71
Poll is closed
01/14/2013
  • Buy 3 Items for $70
  • Buy 3 Items for $50
  • Buy 3 Items for $30
  • Save 20% on Luxury Toys
  • Add Some Buzz To Your Favourite Toy & Save 60% On Kit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All promotions
Chilipepper Chilipepper
Is water wet? Does a chicken have a pecker? Does Gary have a seriously metal beard?

Yeah.
01/14/2013
kitty1949 kitty1949
Yes, I have.
01/14/2013
richsam richsam
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
no but for the ppl that do need them im glad they r out there for u
01/14/2013
Master DarkWolf Master DarkWolf
Naw.
01/14/2013
DreamWolf DreamWolf
Quote:
Originally posted by Master DarkWolf
Naw.
Me either... ^^
01/14/2013
ARPKasso ARPKasso
Nope.
01/14/2013
Lickable Lollie Lickable Lollie
TIE BREAKER! Yep...and it's a darn good thing
01/14/2013
squire squire
Anyone here a shrink?
01/14/2013
Airen Wolf Airen Wolf
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
Yes I have...he loaded me on so many drugs I was a drooling zombie with a seriously bad temper. I sat in bed and shot rats with laser beams from my fingers. It was not a productive experience.
01/14/2013
Lickable Lollie Lickable Lollie
Quote:
Originally posted by Airen Wolf
Yes I have...he loaded me on so many drugs I was a drooling zombie with a seriously bad temper. I sat in bed and shot rats with laser beams from my fingers. It was not a productive experience.
eek...doesn't sound like a good experience at all... I got lucky with my last psychiatrist. He actually listens when I tell him the meds I'm on aren't working, and he works with me to get me on the right ones. It has taken forever, but if I ever feel like I need to change them, he's all about helping me find the right ones. A lot of them aren't good about that though. They think they know best because they are doctors, but they don't know how you're feeling with the meds you're on unless they LISTEN to you.
01/14/2013
BlooJay BlooJay
I've been to one before.
01/14/2013
deltalima deltalima
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
No but I might start going.
01/14/2013
Isis29 Isis29
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
Yep I gotta. I'm biolar.
01/14/2013
Lickable Lollie Lickable Lollie
Quote:
Originally posted by Isis29
Yep I gotta. I'm biolar.
same here
01/14/2013
damnbul12 damnbul12
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
nope
01/14/2013
Falsepast Falsepast
No.
01/14/2013
EmuLove EmuLove
Yes but it was my cousins
01/14/2013
Stinkytofu10 Stinkytofu10
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
Yes, I have.
01/14/2013
PropertyOfPotter PropertyOfPotter
I have.
01/14/2013
Lurr Lurr
never have
01/14/2013
amazon amazon
Counselor, yes. Psych... no.
01/14/2013
Gone (LD29) Gone (LD29)
Yep, as a young teenager, and she told me she could tell I was depressed because I was wearing blue nail polish. Because that was a glaring indicator of the mental health of a teenager in the 90s...

I did find a counselor in my mid 20s that I was starting to have some progress with, but that was right around the time I lost my job (and therefore my health insurance). Never bothered to go back after I got insurance again. I've thought about it since, but just haven't followed through.
01/14/2013
Gone (LD29) Gone (LD29)
Quote:
Originally posted by Airen Wolf
Yes I have...he loaded me on so many drugs I was a drooling zombie with a seriously bad temper. I sat in bed and shot rats with laser beams from my fingers. It was not a productive experience.


I'm sorry to hear you went through that. As someone who's had as many bad experiences with psychiatrists and psychologists (if not more), I feel for you.
01/14/2013
giftdgecko giftdgecko
Quote:
Originally posted by Creepellah
Have you ever been to a Psychiatrist?
They can be very helpful, or completely useless. Helps when you find the right one
01/14/2013
ginnyluvspotter ginnyluvspotter
Nope
01/14/2013
Bleu Bleu
Yup, when I was younger.
01/15/2013
Sinfully Sinfully
Yes when I was a kid.
01/15/2013
Inkkythesquid Inkkythesquid
Yes
01/15/2013
Allstars316 Allstars316
Nope!
01/15/2013
  • 1
  • 2
Total posts: 52
Unique posters: 49