What do you do when you are turned down for sex?

  • Get FREE 5 Gifts with Orders $59+

What do you do when you are turned down for sex?

Airekah Airekah
Besides the obvious, grabbing a toy and sneaking into the closet or bathroom or waiting for your lover to leave, do you use any tricks to get your partner in the mood?
12/03/2010
  • Buy 3 Items for $70
  • Buy 3 Items for $50
  • Buy 3 Items for $30
  • Save 20% on Luxury Toys
  • Add Some Buzz To Your Favourite Toy & Save 60% On Kit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All promotions
ZenaidaMacroura ZenaidaMacroura
I might nibble his ear a bit or talk dirty a bit, but most often he turns me down because he's tired or has to work early. Usually not much I can do about that.
12/03/2010
Jobthingy Jobthingy
Quote:
Originally posted by ZenaidaMacroura
I might nibble his ear a bit or talk dirty a bit, but most often he turns me down because he's tired or has to work early. Usually not much I can do about that.
yeah same here. so I pout for a sec and then tell him I will have at it myself. Haul out a toy and giv'er. That usually ends up peaking his interest LOL
12/03/2010
ZenaidaMacroura ZenaidaMacroura
Quote:
Originally posted by Jobthingy
yeah same here. so I pout for a sec and then tell him I will have at it myself. Haul out a toy and giv'er. That usually ends up peaking his interest LOL
Haha. I try that, but by the time I pull out my toy, he's already out. If he's tired, he's tired.
12/03/2010
Tuesday Tuesday
I scream out in despair, like the illustration below.

12/03/2010
darthkitt3n darthkitt3n
Awesome manatee!

If my boyfriend is tired, I'll just let him sleep. Usually he will tell me I can wake him up in a couple of hours if I still want to.
12/04/2010
~LaUr3n~ ~LaUr3n~
Quote:
Originally posted by Tuesday
I scream out in despair, like the illustration below.

LMAO! You made me morning!
12/04/2010
Airekah Airekah
Quote:
Originally posted by Tuesday
I scream out in despair, like the illustration below.

haha, this is too fabulous.
12/04/2010
Airekah Airekah
I never get the option to do this. When I get told no, it usually means no.None of the tricks mentioned so far work for me. =(
12/04/2010
ZenaidaMacroura ZenaidaMacroura
Quote:
Originally posted by Tuesday
I scream out in despair, like the illustration below.

Hahaha. Wow. I need to save that and show it to...everyone.
12/04/2010
MattBryant MattBryant
Quote:
Originally posted by Airekah
Besides the obvious, grabbing a toy and sneaking into the closet or bathroom or waiting for your lover to leave, do you use any tricks to get your partner in the mood?
i usually just give up and take care of myself later on.. otherwise if she's not in the mood on her own, it's either gonna not be as fun, or to much work to get her in the mood. best to save the effort for when she'll get something out of it too, ya know? its just sex, itll happen eventually.
12/05/2010
danesgoddess danesgoddess
Well I guess I can honestly say that I have never been turned down for sex....if I ever were to be, I have my own arsenal to take care of myself, I suppose. I guess the trick to not being turned down is being too damn good to be turned down? But what they heck...I'm sure it will happen 2 me soon enough.....and like I said....I can take care of myself for certain.
12/05/2010
Taylor Taylor
I pout a little bit, but I usually get over it pretty quickly and then sometimes I'll take matters into my own hands
12/06/2010
KnK KnK
Quote:
Originally posted by ~LaUr3n~
LMAO! You made me morning!
LMAO! Great picture!!
12/06/2010
rdytogo rdytogo
Quote:
Originally posted by ZenaidaMacroura
Hahaha. Wow. I need to save that and show it to...everyone.
Funny picture!
12/06/2010
lamira lamira
I try to seduce him and it always works.
12/06/2010
Airekah Airekah
See, I am going to take all of these into consideration but chances are, none of them will work.
12/07/2010
Airen Wolf Airen Wolf
All I have to say is if I get turned down for sex there better be a good reason! Usually it is fatigue which can't be helped with the jobs they do but if they have 'played' that day or it's a reasonable time then we have a problem. I have a super high sex drive and, fortunately, so do both guys. This doesn't come up normally unless we are in seperate households.
12/07/2010
Shellz31 Shellz31
I'd just say, bugger ya, and go off to play on my own.
There have been a couple of times where my online Master has been busy and not able to dish out the fun, so I start on my own. It's not too long before he can't help himself and he squeezes in telling me what to do while he works. Hehehe.
12/08/2010
Kimbertrees Kimbertrees
If I get turned down for sex then I'll normally try my damnedest to turn him on. Turning me down only turns me on even more, which is completely unfair.
12/08/2010
Harlequin Harlequin
get pissed but get over it.
12/08/2010
K101 K101
Never happened. If I want to he somehow can always tell immediately without me ever doing or saying a thing. Usually though, if there's a lot going on & he's exhausted, all I have to do to get his attention is hike up my skirt when I bend over and it works everytime. He says do you want me to lick your... ha ha.

Have you asked him why the hell he isn't wanting to? If you haven't already, try pretending you forgot a towel or something while in the shower & run out of the restroom and in front of him while you "look" for the towel or a pair of underwear anything will work. I'd say that should definitely get him going! If not then I would say WTF? Do you know how many men would give anything for the ladies to want sex with them this much? That should remind him how lucky he is.
05/13/2011
newfoundlust newfoundlust
Quote:
Originally posted by Airekah
Besides the obvious, grabbing a toy and sneaking into the closet or bathroom or waiting for your lover to leave, do you use any tricks to get your partner in the mood?
As a guy, nothing to do but shrug, roll over and go to sleep.
05/13/2011
Noelle Noelle
Quote:
Originally posted by Airekah
Besides the obvious, grabbing a toy and sneaking into the closet or bathroom or waiting for your lover to leave, do you use any tricks to get your partner in the mood?
pout and sigh a lot, then go to bed pissed. It's immature, but that's how I deal with it.
07/27/2012
*Camoprincess* *Camoprincess*
Quote:
Originally posted by Tuesday
I scream out in despair, like the illustration below.

Too damn funny I actually don't ever remember a time being turned down for sex. Normally I turn down lol but if I was I would just grab my toy and go at it with or without them around
07/27/2012
SavingMyself SavingMyself
I'll be honest, I don't think my husband has ever turned me down for sex. Well, there was this one time when we were long distance and he was visiting me and he had a few hours before he left and we had just had sex earlier that day. I pouted and kept trying to get him to give in.
09/25/2012
Mistress Sassy Mistress Sassy
The only reason the significant other doesn't want to is.. he's tired, he's not in the mood, or he's just in a mindset of no sex that night. I do try encouraging him either with a little rubbing against his pants, slipping my fingers in, or taking my clothes off. He can't resist if I start trying to masturbate.
09/26/2012
JessieDawg JessieDawg
masterbate
09/26/2012
LoooveMonkey LoooveMonkey
I'll keep trying. And he teases me for being pathetically desperate. XD Most of the time, he's willing to cuddle and fondle me while I masturbate. Though usually even though he didn't want any sex before then, he definitely needs something after that. lol
09/27/2012
Total posts: 29
Unique posters: 24