did you watch the Superbowl?

  • Get a Free Rabbit Vibe with Orders $59+

did you watch the Superbowl?

kawigrl kawigrl
did you watch the Superbowl?
Answers (private voting - your screen name will NOT appear in the results):
yes
22  (33%)
no
45  (67%)
Total votes: 67
Poll is closed
02/06/2012
  • Buy 3 Items for $70
  • Buy 3 Items for $50
  • Buy 3 Items for $30
  • Save 20% on Luxury Toys
  • Add Some Buzz To Your Favourite Toy & Save 60% On Kit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All promotions
EdenJP EdenJP
Quote:
Originally posted by kawigrl
did you watch the Superbowl?
Yes
02/06/2012
Stinkytofu10 Stinkytofu10
not interested.
02/06/2012
LAndJ LAndJ
I only watched because I went to my partner's parent's house for dinner with his family, otherwise I would not have.
02/06/2012
Subbi Subbi
Yeah and the Patriots were completely fail.
It was sad....
02/06/2012
Sammi Sammi
Yes - and very happy the Giants won
02/06/2012
Highmaintenancegirl916 Highmaintenancegirl916
no way.
02/06/2012
Ms. Spice Ms. Spice
Yes, and all I can say is what the hell Patriots????
02/06/2012
MrWishyWashy MrWishyWashy
Yes, and what a great game it was!
02/06/2012
kittychilla kittychilla
i hate football.
02/06/2012
(k)InkyIvy (k)InkyIvy
To be completely honest, I didn't even know it was happening yesterday until about 9:00 PM. We'd been in the car all day (driving home from a weekend vacation in Myrtle Beach) and someone said something about superbowl. I asked when it was. lol
I was a little disappointed because I usually watch it for the commercials. I missed this year's completely.
02/06/2012
dhig dhig
yep yep!
02/06/2012
AmberM AmberM
Yeah. And quite sad that the pats lots.
02/06/2012
namelesschaos namelesschaos
Nope never have, just not interested in the game.
02/06/2012
Nazaress Nazaress
No, I hate football. I played FFXIII-2, instead. XP
02/06/2012
GravyCakes GravyCakes
yes, & i died a little inside when the pats lost
02/07/2012
indiglo indiglo
No, I am not a fan of American football. Give me real football any day of the week!
02/07/2012
MissCandyland MissCandyland
Didn't watch it.
02/07/2012
Baby-Baby Baby-Baby
Quote:
Originally posted by kawigrl
did you watch the Superbowl?
Nope, drank ate pizza and had a private party for 2!
02/07/2012
Destri Destri
No. We only watch when teams we really like are playing, and that was not the case this year. Best year ever was the year that the Steelers (my hubby's favorite) played the Seahawks (my favorite)
02/07/2012
BlooJay BlooJay
Nope
02/07/2012
GONE! GONE!
Nah. I'm just not into football that much.
02/07/2012
Mr. E Mr. E
Yes. I watch it every year. I was glad to see a close game.
02/07/2012
Wildchild Wildchild
Quote:
Originally posted by kawigrl
did you watch the Superbowl?
Nope, had other things going on.
02/07/2012
Love Perpetua Love Perpetua
Not really into football, but I watched parts of it since I was at a party.
02/07/2012
Chirple Chirple
I wouldn't have known it was last Sunday if I hadn't visited icanhascheezburger, haha.
02/07/2012
Brandonn Brandonn
Watched the game but not half time show
02/07/2012
Allstars316 Allstars316
Yes I did watch and it was wonderful!
02/07/2012
Ash1141 Ash1141
Nope hate football
02/07/2012
Beck Beck
NO I did not.
02/07/2012
  • 1
  • 2
Total posts: 42
Unique posters: 42