'Mystic Touch' looks like..

Miss Jane Miss Jane
Mystic touch
Related to: 
The Mystic Touch clit vibe reminds me of the living trees from Avatar. Not that it looks exactly like it, but it's the first thing I thought of when I saw it..
01/15/2010
  • Weekly Special; Buy 1 Vibe, get 1 FREE
  • Save 15% on Luxury Brands
  • Annual Clearance - Save 30%
  • Buy Cascade vibe and save 50% on lubricants!
  • Save 20% on self-lubricating Cascade vibe and sleeve kit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All promotions
Victoria Victoria
Quote:
Originally posted by Miss Jane
The Mystic Touch clit vibe reminds me of the living trees from Avatar. Not that it looks exactly like it, but it's the first thing I thought of when I saw it..
It looks kinda Suess-y to me...as do a handful of others. Ah, whimsical toys rule!
01/15/2010
xsapphirexangelx xsapphirexangelx
i dont think it looks like the tree...but it does look like a sextoy 1 of thouse humanoids would use haha. alein sex toys, kinky!
01/18/2010
NuMe NuMe
Quote:
Originally posted by Victoria
It looks kinda Suess-y to me...as do a handful of others. Ah, whimsical toys rule!
LOL! Yeah, it does look Seuss-y.
01/18/2010
Rockin' Rockin'
That thing looks like a tentacle. Not an overdone, super-suction tentacle, but a gentle, just poking up above the water to say hi tentacle. ^_^
01/19/2010
~LaUr3n~ ~LaUr3n~
LOL nice comparison.
01/19/2010
Naughty Student Naughty Student
Quote:
Originally posted by Rockin'
That thing looks like a tentacle. Not an overdone, super-suction tentacle, but a gentle, just poking up above the water to say hi tentacle. ^_^
Lol, indeed, a sweet little tentacle.
01/19/2010
Sammi Sammi
Quote:
Originally posted by Rockin'
That thing looks like a tentacle. Not an overdone, super-suction tentacle, but a gentle, just poking up above the water to say hi tentacle. ^_^
That's such a great description
01/19/2010
Sera Sera
Quote:
Originally posted by Miss Jane
The Mystic Touch clit vibe reminds me of the living trees from Avatar. Not that it looks exactly like it, but it's the first thing I thought of when I saw it..
HAHA, no kidding.
08/24/2010
froggiemoma froggiemoma
hmmmmm lol
04/13/2011
Total posts: 10
Unique posters: 10